Často kladené otázky
01. Som nový zákazník, čo mám robiť?
02. Dostupnosť a stav zásob
03. Prečo som nedostal potvrdenie svojej objednávky e-mailom?
04. Upravenie alebo zrušenie objednávky
05. Zabudol som pridať produkt do svojej objednávky. Čo mám robiť?
06. Aké sú možnosti platby
07. Prečo som ešte neobdržal predfaktúru na zaplatenie?
08. Chcel by som pred vykonaním nákupu vyskúšať vzorky zdarma
09. Chcel by som dostávať tlačený katalóg. Ako môžem jeden získať?
10. Kde môžem nájsť PlaySafe obchod?
11. Ako vás najjednoduchšie kontaktujem?
12. Ako mám postupovať pri vrátení tovaru do 14 dní?
13. Máte nejaké nápady alebo návrhy týkajúce sa našich webových stránok?
Som nový zákazník, čo mám robiť?
Objednávanie na našich stránkach je dostupné po celý deň. Ak máte otázky alebo potrebujete pomoc počas objednávacieho procesu kontaktujte nás telefonicky alebo e-mailom. Ak ste si vybrali produkt, v závislosti od produktu si môžete vybrať i farbu, veľkosť, počet položiek, a kúpiť ho kliknutím na tlačítko "Pridať do košíka".
Potom kliknite na tlačidlo "Pokladňa" a dostanete sa do objednávkového procesu. Ak ste už našim zákazníkom a nakupovali u nás predtým, môžete sa prihlásiť pomocou Vašich prístupových údajov. Ak ste nový zákazník, môžete nakupovať bez prihlásenia alebo si vytvoriť nový účet. Vytvorenie nového účtu a pridanie doručovacej a fakturačnej adresy Vám ušetrí v budúcnosti čas pri vyplňovaní objednávky.
Na stránkach pokladne stačí zadať doručovaciu adresu a vybrať si preferovaný spôsob platby. Potom si môžete ešte raz prezrieť všetky údaje, ktoré ste zadali pred ich potvrdením. V prípade, že nám chcete niečo dodatočne oznámiť (zmenu farby produktu, najneskorší termín doručenia), napíšte to do poznámky pred potvrdením objednávky.
Potom okamžite dostanete e-mail s potvrdením objednávky. Vaša objednávka bude vybavená čo najrýchlejšie. V prípade potrebných doplňujúcich údajov či otázok Vás kontaktujeme e-mailom alebo telefonicky.
Dostupnosť a stav zásob
Produkty, ktoré sú skladom, majú označenie "Dostupnosť: Skladom" a "Počet: x" . Produkty skladom sú odosielané kuriérom v pracovný deň objednávky do 12:00, najneskoršie do 48 hodín od potvrdenia objednávky. Pre súrne objednávky s obmedzenou lehotou doručenia nechajte prosím poznámku v košíku. Kuriérske spoločnosti Slovak Parcel Service/Intime doručujú do 24 hodín na Slovensku, do Českej republiky do 48 hodín vo väčšine prípadov. V závislosti od preťaženia dopravy počas náročnejších sezón sa doručenie môže predĺžiť na 3 dni. Odnos balíkov na Slovenskú poštu riešime 2 krát týždenne. Preto počítajte prosím s dlhšou dobou dodania pri výbere Slovenskej pošty.
Produkty, ktoré nie sú skladom majú označenú štandardnú dodaciu lehotu. V prípade, že produkt nie je skladom, jeho dodacia doba je zvyčajne 7-14 dní.
Nemáme kamenný obchod, preto z kozmetických produktov držíme skladom iba minimálne zásoby, keďže majú spotrebnú lehotu. Aj keď tá je zvyčajne až tri roky, želáme si zákazníkom poskytovať kozmetiku s najdlhšou a najčerstvejšou dobou záruky, takže ju objednávame raz-dvakrát týždenne z veľkoskladu.V prípade súrnych objednávok sa prispôsobíme, prosím uveďte svoje požiadavky do poznámky v košíku.
Pre ostatný tovar nemáme žiadne špeciálne lehoty a doplňujeme zásoby priebežne.
Prečo som nedostal potvrdenie svojej objednávky e-mailom?
Možno Váš potvrdzovací e-mail skončil v priečinku na spam?
Pokiaľ neobdržíte potvrdzovací e-mail ihneď po zadaní objednávky, možno ste zadali nesprávnu e-mailovú adresu alebo objednávací proces nebol správne dokončený. V tomto prípade nás prosím kontaktujte. Môžete použiť náš kontaktný formulár alebo priamo e-mail na info zavináč playsafe.sk
Upravenie alebo zrušenie objednávky
Jednoducho nám napíšte e-mail na info zavináč playsafe.sk. Pokiaľ Vaša objednávka ešte nebola zabalená, môžeme ju upraviť alebo zrušiť.
Zabudol som pridať produkt do svojej objednávky. Čo mám robiť?
Ak bol balík už odoslaný alebo je v procese balenia, nie je možné upraviť objednávku.
Ak ste si vybrali platbu prevodom a objednávka ešte nebola zaplatená, iba nám zašlite e-mail na info zavináč playsafe.sk so zoznamom produktov, ktoré by ste chceli pridať. My Vám objednávku upravíme a zašleme nové podklady pre platbu.
Ak ste už platbu uskutočnili, tak doplatíte iba rozdiel vo výslednej sume.
Čo by ste mali napísať do e-mailu? To je jednoduché:
Meno a priezvisko
Číslo objednávky
Zoznam produktov, ktoré by ste chceli pridať k objednávke (pomôže i kód produktu, aby nedošlo k omylu), vrátane farby a množstva.
Aké sú možnosti platby
Platba prevodom vopred:
Po obdržaní faktúry s potrebnými údajmi preveďte pohodlne na náš účet faktúrovanú čiastku. Po pripísaní platby na náš účet bude Vaša objednávka odoslaná. Platby odoslané zo slovenských bánk sú na našom účte zvyčajne do 24 hodín. Pre produkty, ktoré nie sú skladom, zasielame faktúru až po overení ich dostupnosti u dodávateľa.
Na dobierku:
Ak zvolíte platbu na dobierku, zaplatíte čiastku za objednávku doručovacej službe v hotovosti. Uistite sa, že máte príslušnú sumu k dispozícii v deň doručenia. Kuriér už ponúka i možnosť platby platobnou kartou.
Platby na dobierku sú k dispozícii v nasledujúcich krajinách: Slovensko, Česká republika, Maďarsko, Nemecko, Rakúsko
Pre platbu za dobierku je dodatočný poplatok.
Prečo som ešte neobdržal predfaktúru na zaplatenie?
Dostupnosť niektorých produktov, prípadne verzií produktov (čiernovlasá bábika s hnedými očkami) si potrebujeme overiť u dodávateľa. Tento proces môže trvať 2-3 dni. Faktúru Vám zašleme hneď ako nám výrobca - veľkosklad potvrdí, že produkt je dostupný. Niektoré produkty sú žiaľ dostupné iba v niekoľkých kusoch a závisia od sezóny (napr. modely bábik, darčekové balenia kozmetiky). V prípad dlhšej nedostupnosti Vás kontaktujeme pre výber iného produktu - inej verzie produktu.
Chcel by som pred vykonaním nákupu vyskúšať vzorky zdarma
Vzorky zdarma, ak sú k dispozícii, sú poskytované zákazníkom, ktorí uskutočnili objednávku. Ak nie sú uvedené ako "Skladom", môžete podať žiadosť s uvedením typov vzoriek, o ktoré máte záujem do poznámky v procese objednávky. Vezmite prosím na vedomie, že sme iba e-shop a nie všetci naši dodávatelia nám poskytujú vzorky. Preto sa môže stať, že Váš balík nebude zahŕňať vzorky, aj keď ste si o ne požiadali. Rovnako nemôžeme vždy garantovať dostupnosť vzoriek, ktoré nie sú skladom, v budúcnosti.
Chcel by som dostávať tlačený katalóg. Ako môžem jeden získať?
Bohužiaľ, PlaySafe nemá tlačený katalóg. Náš online shop sa vyvíja, mení a neustále pridáva nové značky. Preto pre nás nie je možné vytvárať a neustále aktualizovať katalóg.
Kde môžem nájsť PlaySafe obchod?
PlaySafe je k dispozícii výlučne on-line.
Ako vás najjednoduchšie kontaktujem?
Prostredníctvom kontaktného formuláru. Radi Vám pomôžeme.
Ako mám postupovať pri vrátení tovaru do 14 dní?
Odpovede na najčastejšie otázky pre uplatnenie práva spotrebiteľa na odstúpenie od kúpnej zmluvy sú k dispozícii tu
Pri odstúpení od zmluvy môžete použiť formulár na odstúpenie od zmluvy. Zašlite ho prosím emailom alebo ho môžete vložiť do balíka. Formulár je k stiahnutiu tu
Máte nejaké nápady alebo návrhy týkajúce sa našich webových stránok?
Uvítame Vaše nápady i návrhy na zlepšenie našich služieb pre vás. Prosím, kontaktujte nás.