Objednávky, ktoré boli odoslané prostredníctvom dopravnej služby s doplnkovou službou sledovania zásielok, budú mať danú informáciu uvedenú i na Vašom účte. V prípade, že si želáte získať informácie o pohybe vašej zásielky, jednoducho vložte číslo pridelené Vášmu balíku do sledovacieho systému dopravnej spoločnosti.
Slovenská pošta, a.s.
Zásielky zasielame výlučne doporučene a prostredníctvom ePodacieho hárku. Každá zásielka obdrží číslo, vďaka ktorému možno sledovať jej stav. Po kliknutí na linku "Sledovanie zásielok" na stránkach Slovenskej pošty môžete zadať číslo, ktoré Vám zašleme.
V prípade, že Vás doručovateľ nezastihne doma, môžete svoj balík vyzdvihnúť na najbližšej pošte zadaním sledovacieho čísla a preukázaním totožnosti občianskym preukazom (i bez podacieho lístočka). Pre podrobné informácie o stave svojej zásielky volajte na bezplatnú infolinku Slovenskej pošty 0800 122 413
Upozorňujeme, že v prípade výberu možnosťi balík na poštu Vám zásielku nedoručia domov na adresu, ale iba na najbližšiu poštu.
Slovak Parcel Service.
Sledovať pohyb vašej zásielky môžete kliknutím na sledovacie číslo v emaily, ktoré od nás obdržíte, alebo ho môžete zadať na stránkach Slovak Parcel Service (platí i pre českých zákazníkov)
http://www.sps-sro.sk/sk/Vnutrostatna-preprava/Pohyb-vnutrostatnej-zasielky.html
Na Slovensku môžete kuriérsku spoločnosť kontaktovať i telefonicky na čísle (Vaša predvoľba) 16 877
Zahraničné zásielky je možné sledovať na stránkach spoločnosti INTIME.
https://www.intime.sk/sk/vnutrostatna-a-cezhranicna-preprava-zasielok.html